הבוגרים שלנו

ד"ר אלאקה הימבינדו

בעלת תואר שני ודוקטורט מהחוג לטכנולוגיות ימיות
מנהלת במרכז לפיתוח טכנולוגיות יצור, החברה המובילה בהודו לפיתוח ואספקה של ציוד ומערכות הגנה

"כיום אני עובדת כמנהלת במרכז לפיתוח טכנולוגיות ייצור, L&T Defence, הודו. המיקוד העיקרי שלי היא בפיתוח אלגוריתמים של AI/ML שתורמים לשיפור יכולות המעקב, זיהוי המטרות והניווט עבור פלטפורמות בלתי מאוישות שונות, כולל כלי רכב אוויריים, קרקעיים ותת-ימיים. 
ראשיתו של המסע שלי בתחום מרתק זה בתקופת לימודיי בחוג לטכנולוגיות ימיות. ביליתי שבע שנים מעשירות בבית הספר למדעי הים, והשלמתי את לימודי המאסטר והדוקטורט. פרויקט המחקר שלי לתואר שני היה בנושא
"Motion Assessment of Planing Craft in  Seaway (MAPCS)". כשסיימתי את התואר בהצטיינות יתרה, קיבלתי השראה להמשיך במחקר במערכות ימיות בלתי מאוישות. המשכתי למחקר הדוקטורט שלי בנושא "Methods for Enhancing the Operationability of Autonomous Planing Monohulls", שהוכר וזכה במדליית הזהב ובפרס למחקר הטוב ביותר על ידי Royal Institute of Naval Architecture, UK.
בהיותי סטודנטית בינלאומית מהודו, ההסתגלות לשפה ולתרבות החדשה הייתה חוויה חיובית וקלה, הודות לתמיכה הגדולה שקיבלתי מהמנחה שלי, מעמיתיי במעבדה להנדסה תת-ימית ומכל סגל בית הספר. חוויות הלמידה והמחקר יוצאות הדופן שצברתי במעבדה להנדסה תת-ימית השפיעו באופן משמעותי על הצמיחה המקצועית שלי וממשיכות להיות מרכזיות בתפקידי הנוכחי. אני אסירת תודה והערכה לתמיכה שהחוג ובית הספר סיפקו לי לאורך כל הדרך."